Általános Információk
Szállítás
Termékeinket Magyarország egész területén házhozszállítjuk.
A szállítást saját cégünk végzi, így biztosítjuk a termékek sérülésmentes szállítását.
Székesfehérváron:
- Alap házhozszállítás ingyenes (csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
- Házhozszállítás extra(tartalmazza a termék házhozszállítását, és ingatlanba helyezését), melynek díja 6.990 Ft.
Szállítási díjaink megyénkként eltérnek.
Fizetés
Az AliBútor-nál a következő fizetési lehetőségek közül választhatsz:
- készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)
- biztonságos online bankkártyás fizetés
- banki átutalás (előre utalás)
Nálunk nem kell előre fizetned! A terméket átvételkor is kifizetheted.
Az utánvétes fizetés 100.000.-Ft rendelési értékig ingyenes.
100.000.-Ft rendelési érték felett az utánvét díja 354 Ft.
Szállítás zölddel jelölt megyékbe
Az alábbi szállítási módok súlyhatártól függetlenek.
- Ingyenes házhozszállítás (átlagos szállítási idő 3-4 hét, csak házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba)
- Gyors házhozszállítás: 2.540 Ft (átlagos szállítási idő 6-8 munkanap, csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
- Házhozszállítás extra: 6.990 Ft (átlagos szállítási idő 6-8 munkanap, az ár tartalmazza a termék kiszállítását, illetve a felvitelt/bevitelt).
Szállítás magentával jelölt megyékbe
Ezekben a megyékben termékeinket csak egy fajta szállítási móddal tudjuk kézbesíteni, súlyhatároktól függően.
0-20 kg-ig
- Alap házhozszállítás 2.540 Ft (csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
20-40 kg-ig
- Alap házhozszállítás 3.810 Ft (csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
40 kg felett
- Alap házhozszállítás 12.700 Ft (csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
Az átlagos szállítási idő: 6-12 munkanap. További információért, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
365 napos visszaküldési lehetőség
A Pelle Grande Kft. webáruházban (alibutor.hu) vásárolt bútort a vásárlás napjától számított 365 napon belül, bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, cégünk pedig visszafizeti a termék teljes vételárát.
Kérjük, a termék kicsomagolása előtt olvassa el alábbi 365 napos visszaküldéshez szükséges feltételeinket:
– A termék csomagolásának sérülésmentesnek kell lennie.
– Amennyiben az átvételkor, vagy a kicsomagoláskor sérülés keletkezik a bútoron, annak elemeiben (mint pl. nem megfelelően lett kicsomagolva, szikével felsértette a bútor felületét stb.), vagy csomagolásán, úgy sajnos nincs lehetősége a 365 napos visszaküldést igénybe venni.
– A visszaküldött bútor nem lehet összeszerelve, illetve fontos, hogy el sem kezdték összeszerelni. A terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.
– A bútor összeszerelése előtt kérjük, vizsgálja meg annak elemeit, elégedett-e a minőségével, színével, mivel a már legalább egyszer összeszerelt bútorokat nem tudjuk visszavenni a 365 napos elállás keretében.
– Amennyiben nem elégedett a termékkel, nem ilyet szeretett volna vásárolni, úgy kérjük, semmiképp ne szerelje össze, tegye vissza az elemeket a dobozba, zárja le és éljen a 365 napos visszaküldési lehetőséggel, aminek keretében a terméket elszállítjuk és visszatérítjük a vételárat.
Online Pénztárca
- Mi az onlinePénztárca?
Az onlinePénztárca egy ingyenes virtuális pénztárca, amellyel egyszerre 330 webáruházban vagy törzsvásárló. - Hogy kapom meg az onlinePénztárcát?
Vásárlásod mellé adjuk ajándékba és beleteszünk automatikusan egy bizonyos összeget. Az onlinePénztárcát csak a rendelés leadása után tudod átvenni! - Mire és hol használhatom az onlinePénztárcámat?
330 webáruházban tudsz spórolni vásárlásaidnál 10.000 Ft-onként 500 Ft-ot. PL: Egy termék vásárlásánál, amelynek az akciós ára 20.000 Forint, 1.000 Forint az onlinePénztárcádból lesz kifizetve, így neked csak 19.000 Forintba fog az kerülni. - A mostani vásárlásomnál is használhatom onlinePénztárcámat, ha még nem rendelkezem vele?
NEM, de a következő vásárlásodnál 330 webáruház fogadja el onlinePénztárcádat. - Mi van akkor, ha még nincs onlinePénztárcám?
Semmi gond, rendelésed végén tudod átvenni fél perc alatt.
Egy kedves onlinePénztárcás felhasználó így fogalmazott: “Az onlinePénztárcában az a legjobb, hogy egyszerre több száz webáruházban vagyok törzsvásárló és ehhez nem kell több száz helyre regisztrálnom!”
OnlinePénztárcáddal már a következő vásárlásodnál fizethetsz – több mint 330 különböző webáruházban – közel 1 millió termék megvásárlásánál, pl: ruházatokra, háztartásigépekre, széfekre vagy páncélszekrényekre, mobiltelefonokra, lámpákra, ékszerekre, baba termékekre, élelmiszerekre, konyhafelszerelésekre, kozmetikumokra stb.
Pontgyűjtés
Az AliBútornál lehetőséged van a vásárlás és egyéb webáruházunkban végrehajtható tevékenységek után pontokat gyűjteni, amiket később beválthatsz kedvezmény formájában.
A www.alibutor.hu webáruházban minden vásárlás után regisztrált felhasználóink jóváírást kapnak pontok formájában, amiket a következő vásárlás árából levonhatnak a pénztár oldalon.
Egy rendelésre maximum 20% kedvezmény érvényesíthető.
A beváltatlan pontok a vásárlástól számított 2 év múlva elévülnek, így azokat már nem lehet felhasználni.
Utólag nem áll módunkban pontokat jóváírni.
A pontok jóváírásához mindenképpen regisztráció szükséges a rendelés leadása előtt.
Minden regisztrált vásárló 100 Ft költésenként 1 pontot kap.
1 pont értéke 1 Ft.
Példa:
100.000.-Ft vásárlás esetén 1.000 pont jóváírást kapnak vásárlóink, ami 1.000.-Ft-nak felel meg, amit a következő vásárlás során levásárolhatnak, amennyiben regisztrált felhasználóként vásároltak nálunk.
Az első regisztráció alkalmával ajándék 100 pontot írunk jóvá.
Garancia
Reklamáció bejelentése
Gyártói hibát észleltél? Sérült a termék? Ne aggódj, megoldjuk!
A hibát kérjük minél hamarabb jelentsd be nekünk az elérhetőségeink egyikén(kép küldése a termékről és a hibáról kötelező!):
info@alibutor.hu
+3670/416-3957
A Pelle Grande Kft. minimum 12 hónapos gyártó által nyújtott garanciát vállal 10.000 Ft eladási ár feletti termékeire. A garancia a termék átvételének napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a Pelle Grande Kft. minden egyéb természetű hibát, sérülést javít, vagy amennyiben szükséges kicseréli a terméket. Amennyiben panasszal kívánsz élni, írj nekünk e-mailben az info@alibutor.hu címre, és munkatársunk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot.
Garancia időtartama a termék értékétől függően:
– 10.000-100.000 Ft között 1 év
– 100.000-250.000 Ft között 2 év
– 250.000 Ft felett 3 év
A szavatosság érvényességének feltételei:
– A bútor összeszerelése során a vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat;
– A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték;
– A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad.
– A Vevő szavatossági, illetve garanciális igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla bemutatása esetén érvényesítheti. A szavatosság, illetve garancia nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy:
- A vásárló nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat;
- a termék a vevő hibájából kifolyólag sérült;
- a hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termékek)
- a bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major);
- ha házhoz szállítást nem az Eladó megbízottjai végezték, (Vevő általi szállítás közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
- A csomagolóanyag nem szakszerű eltávolításával okozott sérülésekért az eladó csak akkor felel, ha a csomagolóanyag eltávolításában megbízottja, vagy munkavállalója működött közre.
- a lapra szerelt bútorok elemei és alkatrészei a Vevő vagy az általa megbízott más személy összeszerelése közben sérültek meg. (Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült elemek cseréjére és pótlására kizárólag térítés ellenében kerül sor.)
- a bútort megváltoztatták, átalakították
- a bútort nem rendeltetésszerűen használták, A rendeltetésszerű használat körébe tartozik a bútorvevő
- általi elhelyezése, tárolása körülményeinek megfelelő biztosítása is
Vevő a számla átvételével kijelenti és igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket átolvasta, megértette, és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt elfogadja, ugyanakkor a magyar nyelvű garanciális ismertetőt, PDF formátumban átvette, és elfogadta.
Gyakori kérdések
Látogass el Székesfehérvári üzletünkbe, hogy személyesen is megtekinthesd valamely bútorunk.
Mivel nagyon széles a választékunk, több ezer termékkel rendelkezünk, így nem biztos, hogy az általad kinézett bútor megtekinthető.
Termékeink professzionális fotózás által lettek digitalizálva, hogy a lehető legjobban adja vissza a bútor eredeti kinézetét, így csak nagyon csekély lehet az eltérés a valóság és a digitális kép között.
Ha esetleg valamelyik termékünkről több információt szeretnél megtudni, keress fel minket elérhetőségeink egyikén.
Az átlagos szállítási idő legtöbb termékünknél(amennyiben van raktáron, erről elérhetőségeinken tudsz további információt kérni) 6-8 munkanap.
Amennyiben egy termékből nem találtál megfelelő méretet, vagy színt, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és megpróbálunk segíteni, esetleg egyedi gyártásban elkészíteni a kiválasztott terméket(bizonyos termékeket csak a feltüntetett méretben/színben van lehetőség vásárolni).
Termékeink nagy része sorozatgyártásban kerül előállításra, így az egyedi kéréseknek ezen termékek esetén nem tudunk eleget tenni.
Amint elkezdjük egy megrendelés feldolgozását, a megadott telefonszámon fogunk felkeresni, ahol minden adatot leegyeztetünk, így nincs más dolgod, mint várni a hívásunkat.
Amennyiben nem szeretnéd megvárni amíg felkeresünk, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk egyikén.
Termékeink nagy részét előre, gondosan kiválogatott beszállítók által szerezzük be, de rendelkezünk saját gyártású bútorokkal is, amik az igazi prémium minőséget képviselik.
Amennyiben nincs feltüntetve az akció/leárazás dátuma, úgy az a készlet erejéig tart. A készletről érdeklődj kollégánknál, elérhetőségeink egyikén.
Igen, Székesfehérváron lévő bemutatótermünkben átveheted a terméket, amint kollégánk tájékoztatott téged a terméked megérkezéséről.
A rendelésed leadhatod weboldalunkon, e-mailben, illetve telefonon keresztül. Amennyibe segítségre van szükséged, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Mivel weboldalunkon több ezer termék szerepel, így a termékeink kezelését, feltöltését, frissítését automatizáltuk, így előfordulhat, hogy egy termék hibásan került feltöltésre, például 1 Ft-ért. Fontos tudni, hogy a rendelésed csak akkor megerősített, miután kollégánk felkeresett téged telefonon, utána a szerződés megkötöttnek minősül. Megértésed köszönjük!
Semmi probléma, keress fel minket elérhetőségeink egyikén, és kedves, segítőkész kollégánk a legalapvetőbb kérdésedre is professzionális, informatív választ fog adni.
Nálunk az ügyfél elégedettsége az első!