Általános információk

Szállítás

Termékeinket Magyarország egész területén házhozszállítjuk.
A szállítást saját cégünk végzi, így biztosítjuk a termékek sérülésmentes szállítását.
Nálunk három szállítási mód közül választhatsz:

  • Ingyenes alap házhozszállítás(csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
  • Házhozszállítás extra(tartalmazza a termék házhozszállítását, és ingatlanba helyezését), melynek ára 9.990.-Ft.
  • Házhozszállítás Prémium(tartalmazza a termék házhozszállítását, ingatlanba helyezését, és összeszerelését) EGYEDI ÁRAJÁNLAT kérés szükséges(megrendeléskor a megjegyzés mezőben jelezze)

Az átlagos szállítási idő: 6-12 munkanap. További információért, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot. 

Fizetés

Az AliBútor-nál a következő fizetési lehetőségek közül választhatsz:

  • készpénzes fizetés átvételkor(utánvét)
  • biztonságos online bankkártyás fizetés
  • banki átutalás(előre utalás)

Nálunk nem kell előleget fizetned! A terméket átvételkor is kifizetheted.

Garancia

Gyártói hibát észleltél? Sérült a termék? Ne aggódj, megoldjuk!

A hibát kérjük minél hamarabb jelentsd be nekünk az elérhetőségeink egyikén(kép küldése a termékről és a hibáról kötelező!):
garancia@alibutor.hu
+3670/416-3957

A Pelle Grande Kft. minimum 12 hónapos gyártó által nyújtott garanciát vállal termékeire. A garancia a vásárlás napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a Pelle Grande Kft. minden egyéb természetű hibát, sérülést javít, vagy amennyiben szükséges kicseréli a terméket. Amennyiben panasszal kíván élni, írjon nekünk e-mailben az garancia@alibutor.hu címre, és munkatársunk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

A szavatosság érvényességének feltételei:

– A bútor összeszerelése során a vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat;

– A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték;

– A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad.

– A Vevő szavatossági, illetve garanciális igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla bemutatása esetén érvényesítheti. A szavatosság, illetve garancia nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy:

  • A vásárló nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat;
  • a termék a vevő hibájából kifolyólag sérült;
  • a hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termékek)
  • a bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major);
  • ha házhoz szállítást nem az Eladó megbízottjai végezték, (Vevő általi szállítás közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
  • A csomagolóanyag nem szakszerű eltávolításával okozott sérülésekért az eladó csak akkor felel, ha a csomagolóanyag eltávolításában megbízottja, vagy munkavállalója működött közre.
  • a lapra szerelt bútorok elemei és alkatrészei a Vevő vagy az általa megbízott más személy összeszerelése közben sérültek meg. (Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült elemek cseréjére és pótlására kizárólag térítés ellenében kerül sor.)
  • a bútort megváltoztatták, átalakították
  • a bútort nem rendeltetésszerűen használták, A rendeltetésszerű használat körébe tartozik a bútorvevő
  • általi elhelyezése, tárolása körülményeinek megfelelő biztosítása is

 

Vevő a számla átvételével kijelenti és igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket átolvasta, megértette, és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt elfogadja, ugyanakkor a magyar nyelvű garanciális ismertetőt,  PDF formátumban átvette, és elfogadta.

KITERJESZTETT GARANCIA

A Kiterjesztett Garanciát kizárólag a Magyarországon, számlával/nyugtával, újonnan vásárolt termékekhez lehet igénybe venni magánszemélyek részére.

A Kiterjesztett Garanciát 1 évre tudja igénybe venni, melynek díja a termék teljes árának a 35%-a.

Kiterjesztett Garancia megvásárlásával Ön a gyári garancia lejártát követő időre biztosíthatja a terméke meghibásodása esetén felmerülő szervízköltségeket, mely a termék vásárláskori értékének 70%-a, de maximum bruttó 100.000.- Ft.

A Kiterjesztett Garancia biztosítja Önnek:

  • országos szintű helyszínre történő kiszállást
  • a meghibásodás/probléma azonosítása
  • segítség a probléma elhárításában
  • tényleges meghibásodás (biztosítási esemény) esetén intézkedés a javítás érdekében, kapcsolatfelvétel a javítást végző szervízzel, időpont egyeztetés

 

Gyakori kérdések

Tetszik ez a bútor, volna lehetőségem személyesen is megtekinteni?

Mivel nagyon széles a választékunk, több ezer termékkel rendelkezünk, így nem biztos, hogy az általad kinézett bútor megtekinthető.
Termékeink professzionális fotózás által lettek digitalizálva, hogy a lehető legjobban adja vissza a bútor eredeti kinézetét, így csak nagyon csekély lehet az eltérés a valóság és a digitális kép között.
Ha esetleg valamelyik termékünkről több információt szeretnél megtudni, keress fel minket elérhetőségeink egyikén.

Mennyi idő alatt szállítják le a termékeket? 

Az átlagos szállítási idő legtöbb termékünknél(amennyiben van raktáron, erről elérhetőségeinken tudsz további információt kérni) 6-12 munkanap. 
Bizonyos termékeket akár 48 órán belül is házhoz szállítunk Fejér, Pest, és Veszprém megyében. Ezek a termékek(ha elérhetőek) a “48 órán belül” kategóriában találhatóak.

Tetszik egy termék, de nem találtam a megfelelő méretben/színben a weboldalon. 

Amennyiben egy termékből nem találtál megfelelő méretet, vagy színt, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és megpróbálunk segíteni, esetleg egyedi gyártásban elkészíteni a kiválasztott terméket(bizonyos termékeket csak a feltüntetett méretben/színben van lehetőség vásárolni).
Termékeink nagy része sorozatgyártásban kerül előállításra, így az egyedi kéréseknek ezen termékek esetén nem tudunk eleget tenni. 

Rossz adatokat adtam meg rendeléskor, mit tegyek?

Amint elkezdjük egy megrendelés feldolgozását, a megadott telefonszámon fogunk felkeresni, ahol minden adatot leegyeztetünk, így nincs más dolgod, mint várni a hívásunkat.

Amennyiben nem szeretnéd megvárni amíg felkeresünk, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk egyikén.

Önök gyártják a bútorokat? 

Termékeink nagy részét előre, gondosan kiválogatott beszállítók által szerezzük be, de rendelkezünk saját gyártású bútorokkal is, amik az igazi prémium minőséget képviselik. 

Meddig tart a leárazás/akció? 

Amennyiben nincs feltüntetve az akció/leárazás dátuma, úgy az a készlet erejéig tart. A készletről érdeklődj kollégánknál, elérhetőségeink egyikén.

Van lehetőség személyes átvételre? 

Igen, Székesfehérváron lévő bemutatótermünkben/raktárunkban átveheted a terméket, amint kollégánk tájékoztatott téged a terméked megérkezéséről. 

Hogyan tudom leadni a rendelésemet? 

A rendelésed leadhatod weboldalunkon, e-mailben, illetve telefonon keresztül. Amennyibe segítségre van szükséged, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot. 

Nagyon alacsony áron rendeltem egy terméket, de törölni akarják a rendelésemet.

Mivel weboldalunkon több ezer termék szerepel, így a termékeink kezelését, feltöltését, frissítését automatizáltuk, így előfordulhat, hogy egy termék hibásan került feltöltésre, például 1 Ft-ért. Fontos tudni, hogy a rendelésed csak akkor megerősített, miután kollégánk felkeresett téged telefonon, utána a szerződés megkötöttnek minősül. Megértésed köszönjük!

Nem találtam választ a kérdésemre. 

Semmi probléma, keress fel minket elérhetőségeink egyikén, és kedves, segítőkész kollégánk a legalapvetőbb kérdésedre is professzionális, informatív választ fog adni. 
Nálunk az ügyfél elégedettsége az első!