Szállítás
Termékeinket Magyarország egész területén házhozszállítjuk.
A szállítást saját cégünk végzi, így biztosítjuk a termékek sérülésmentes szállítását.
Nálunk három szállítási mód közül választhatsz:
- Alap házhozszállítás 40.000.-Ft alatt díja 2.350.-Ft(csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
- Ingyenes alap házhozszállítás 40.000.-Ft értékű rendelés felett(csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
- Házhozszállítás extra(tartalmazza a termék házhozszállítását, és ingatlanba helyezését), melynek ára 6.990.-Ft.
Az átlagos szállítási idő: 6-12 munkanap. További információért, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Fizetés
Az AliBútor-nál a következő fizetési lehetőségek közül választhatsz:
- készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)
- biztonságos online bankkártyás fizetés
- banki átutalás (előre utalás)
Nálunk nem kell előre fizetned! A terméket átvételkor is kifizetheted.
Az utánvétes fizetés 40.000.-Ft rendelési értékig ingyenes.
40.000.-Ft rendelési érték felett az utánvét díja 254 Ft.
Online Pénztárca
- Mi az onlinePénztárca?
Az onlinePénztárca egy ingyenes virtuális pénztárca, amellyel egyszerre 330 webáruházban vagy törzsvásárló. - Hogy kapom meg az onlinePénztárcát?
Vásárlásod mellé adjuk ajándékba és beleteszünk automatikusan egy bizonyos összeget. Az onlinePénztárcát csak a rendelés leadása után tudod átvenni! - Mire és hol használhatom az onlinePénztárcámat?
330 webáruházban tudsz spórolni vásárlásaidnál 10.000 Ft-onként 500 Ft-ot. PL: Egy termék vásárlásánál, amelynek az akciós ára 20.000 Forint, 1.000 Forint az onlinePénztárcádból lesz kifizetve, így neked csak 19.000 Forintba fog az kerülni. - A mostani vásárlásomnál is használhatom onlinePénztárcámat, ha még nem rendelkezem vele?
NEM, de a következő vásárlásodnál 330 webáruház fogadja el onlinePénztárcádat. - Mi van akkor, ha még nincs onlinePénztárcám?
Semmi gond, rendelésed végén tudod átvenni fél perc alatt.
Egy kedves onlinePénztárcás felhasználó így fogalmazott: “Az onlinePénztárcában az a legjobb, hogy egyszerre több száz webáruházban vagyok törzsvásárló és ehhez nem kell több száz helyre regisztrálnom!”
OnlinePénztárcáddal már a következő vásárlásodnál fizethetsz – több mint 330 különböző webáruházban – közel 1 millió termék megvásárlásánál, pl: ruházatokra, háztartásigépekre, széfekre vagy páncélszekrényekre, mobiltelefonokra, lámpákra, ékszerekre, baba termékekre, élelmiszerekre, konyhafelszerelésekre, kozmetikumokra stb.
Pontgyűjtés
Az AliBútornál lehetőséged van a vásárlás és egyéb webáruházunkban végrehajtható tevékenységek után pontokat gyűjteni, amiket később beválthatsz kedvezmény formájában.
A www.alibutor.hu webáruházban minden vásárlás után regisztrált felhasználóink jóváírást kapnak pontok formájában, amiket a következő vásárlás árából levonhatnak a pénztár oldalon.
Egy rendelésre maximum 20% kedvezmény érvényesíthető.
A beváltatlan pontok a vásárlástól számított 2 év múlva elévülnek, így azokat már nem lehet felhasználni.
Utólag nem áll módunkban pontokat jóváírni.
A pontok jóváírásához mindenképpen regisztráció szükséges a rendelés leadása előtt.
Minden regisztrált vásárló 100 Ft költésenként 1 pontot kap.
1 pont értéke 1 Ft.
Példa:
100.000.-Ft vásárlás esetén 1.000 pont jóváírást kapnak vásárlóink, ami 1.000.-Ft-nak felel meg, amit a következő vásárlás során levásárolhatnak, amennyiben regisztrált felhasználóként vásároltak nálunk.
Az első regisztráció alkalmával ajándék 100 pontot írunk jóvá.
Rendelés menete
Az AliBútor-nál a következő módon tudod leadni a rendelésedet:
- Válaszd ki az általad megrendelni kívánt terméket
- A kiválasztott terméket tedd a kosárba, a “kosárba teszem” gombbal
- Miután a terméket a kosárba tetted, a jobb oldalon fel fog ugrani a kosarad tartalma
- A rendelésed leadásához kattints a “Pénztár” gombra
- Töltsd ki a számlázási és szállítási adataid(a piros csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!)
- Az adatok kitöltése után válassz elérhető szállítási módjaink közül
- Válassz fizetési módot
- Amennyiben elolvastad és elfogadod az ÁSZF-ben és a Garanciális tájékoztatóban foglaltakat, pipáld be a fehér négyzetet a zöld mezőben.
- Kattints a “megrendelés elküldése” gombra.
Ha mindent megfelelően csináltál, akkor sikeresen leadtad a rendelésed a részünkre. Amennyiben segítségre volna szükséged, fordulj hozzánk bizalommal elérhetőségeink egyikén!
Videó útmutató a rendelés leadásához
Garancia
Reklamáció bejelentése
Gyártói hibát észleltél? Sérült a termék? Ne aggódj, megoldjuk!
A hibát kérjük minél hamarabb jelentsd be nekünk az elérhetőségeink egyikén(kép küldése a termékről és a hibáról kötelező!):
info@alibutor.hu
+3670/416-3957
A Pelle Grande Kft. minimum 12 hónapos gyártó által nyújtott garanciát vállal termékeire. A garancia a vásárlás napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a Pelle Grande Kft. minden egyéb természetű hibát, sérülést javít, vagy amennyiben szükséges kicseréli a terméket. Amennyiben panasszal kíván élni, írjon nekünk e-mailben az garancia@alibutor.hu címre, és munkatársunk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
A szavatosság érvényességének feltételei:
– A bútor összeszerelése során a vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat;
– A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték;
– A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad.
– A Vevő szavatossági, illetve garanciális igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla bemutatása esetén érvényesítheti. A szavatosság, illetve garancia nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy:
- A vásárló nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat;
- a termék a vevő hibájából kifolyólag sérült;
- a hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termékek)
- a bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major);
- ha házhoz szállítást nem az Eladó megbízottjai végezték, (Vevő általi szállítás közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
- A csomagolóanyag nem szakszerű eltávolításával okozott sérülésekért az eladó csak akkor felel, ha a csomagolóanyag eltávolításában megbízottja, vagy munkavállalója működött közre.
- a lapra szerelt bútorok elemei és alkatrészei a Vevő vagy az általa megbízott más személy összeszerelése közben sérültek meg. (Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült elemek cseréjére és pótlására kizárólag térítés ellenében kerül sor.)
- a bútort megváltoztatták, átalakították
- a bútort nem rendeltetésszerűen használták, A rendeltetésszerű használat körébe tartozik a bútorvevő
- általi elhelyezése, tárolása körülményeinek megfelelő biztosítása is
Vevő a számla átvételével kijelenti és igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket átolvasta, megértette, és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt elfogadja, ugyanakkor a magyar nyelvű garanciális ismertetőt, PDF formátumban átvette, és elfogadta.
KITERJESZTETT GARANCIA
A Kiterjesztett Garanciát kizárólag a Magyarországon, számlával/nyugtával, újonnan vásárolt termékekhez lehet igénybe venni magánszemélyek részére.
A Kiterjesztett Garanciát 1 évre tudja igénybe venni, melynek díja a termék teljes árának a 35%-a.
Kiterjesztett Garancia megvásárlásával Ön a gyári garancia lejártát követő időre biztosíthatja a terméke meghibásodása esetén felmerülő szervízköltségeket, mely a termék vásárláskori értékének 70%-a, de maximum bruttó 100.000.- Ft.
A Kiterjesztett Garancia biztosítja Önnek:
- országos szintű helyszínre történő kiszállást
- a meghibásodás/probléma azonosítása
- segítség a probléma elhárításában
- tényleges meghibásodás (biztosítási esemény) esetén intézkedés a javítás érdekében, kapcsolatfelvétel a javítást végző szervízzel, időpont egyeztetés
Gyakori kérdések
Mivel nagyon széles a választékunk, több ezer termékkel rendelkezünk, így nem biztos, hogy az általad kinézett bútor megtekinthető.
Termékeink professzionális fotózás által lettek digitalizálva, hogy a lehető legjobban adja vissza a bútor eredeti kinézetét, így csak nagyon csekély lehet az eltérés a valóság és a digitális kép között.
Ha esetleg valamelyik termékünkről több információt szeretnél megtudni, keress fel minket elérhetőségeink egyikén.
Az átlagos szállítási idő legtöbb termékünknél(amennyiben van raktáron, erről elérhetőségeinken tudsz további információt kérni) 6-12 munkanap.
Bizonyos termékeket akár 48 órán belül is házhoz szállítunk Fejér, Pest, és Veszprém megyében. Ezek a termékek(ha elérhetőek) a “48 órán belül” kategóriában találhatóak.
Amennyiben egy termékből nem találtál megfelelő méretet, vagy színt, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és megpróbálunk segíteni, esetleg egyedi gyártásban elkészíteni a kiválasztott terméket(bizonyos termékeket csak a feltüntetett méretben/színben van lehetőség vásárolni).
Termékeink nagy része sorozatgyártásban kerül előállításra, így az egyedi kéréseknek ezen termékek esetén nem tudunk eleget tenni.
Amint elkezdjük egy megrendelés feldolgozását, a megadott telefonszámon fogunk felkeresni, ahol minden adatot leegyeztetünk, így nincs más dolgod, mint várni a hívásunkat.
Amennyiben nem szeretnéd megvárni amíg felkeresünk, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk egyikén.
Termékeink nagy részét előre, gondosan kiválogatott beszállítók által szerezzük be, de rendelkezünk saját gyártású bútorokkal is, amik az igazi prémium minőséget képviselik.
Amennyiben nincs feltüntetve az akció/leárazás dátuma, úgy az a készlet erejéig tart. A készletről érdeklődj kollégánknál, elérhetőségeink egyikén.
Igen, Székesfehérváron lévő bemutatótermünkben/raktárunkban átveheted a terméket, amint kollégánk tájékoztatott téged a terméked megérkezéséről.
A rendelésed leadhatod weboldalunkon, e-mailben, illetve telefonon keresztül. Amennyibe segítségre van szükséged, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Mivel weboldalunkon több ezer termék szerepel, így a termékeink kezelését, feltöltését, frissítését automatizáltuk, így előfordulhat, hogy egy termék hibásan került feltöltésre, például 1 Ft-ért. Fontos tudni, hogy a rendelésed csak akkor megerősített, miután kollégánk felkeresett téged telefonon, utána a szerződés megkötöttnek minősül. Megértésed köszönjük!
Semmi probléma, keress fel minket elérhetőségeink egyikén, és kedves, segítőkész kollégánk a legalapvetőbb kérdésedre is professzionális, informatív választ fog adni.
Nálunk az ügyfél elégedettsége az első!