Általános Információk
Szállítás
- Termékeinket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk!
- A szállítást megbízható partnereink végzik, így biztosítjuk a termékek sérülésmentes érkezését!
- INGYENES házhoz szállítás Magyarország egész területén (átlagos szállítási idő 7-14 munkanap. Csak házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba)
- További információért, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben!
Fizetés
Az AliBútor-nál a következő fizetési lehetőségek közül választhatsz:
- Biztonságos online bankkártyás fizetés
- Banki átutalás díjbekérő alapján
- Utánvétes fizetés
- Cofidis Áruhitel
365 napos visszaküldési lehetőség
A Pantheon Modell Capital Kft. webáruházban (alibutor.hu) vásárolt bútort a vásárlás napjától számított 365 napon belül, bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, cégünk pedig visszafizeti a termék teljes vételárát.
Kérjük, a termék kicsomagolása előtt olvassa el alábbi 365 napos visszaküldéshez szükséges feltételeinket:
– A termék csomagolásának sérülésmentesnek kell lennie.
– Amennyiben az átvételkor, vagy a kicsomagoláskor sérülés keletkezik a bútoron, annak elemeiben (mint pl. nem megfelelően lett kicsomagolva, szikével felsértette a bútor felületét stb.), vagy csomagolásán, úgy sajnos nincs lehetősége a 365 napos visszaküldést igénybe venni.
– A visszaküldött bútor nem lehet összeszerelve, illetve fontos, hogy el sem kezdték összeszerelni. A terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.
– A bútor összeszerelése előtt kérjük, vizsgálja meg annak elemeit, elégedett-e a minőségével, színével, mivel a már legalább egyszer összeszerelt bútorokat nem tudjuk visszavenni a 365 napos elállás keretében.
– Amennyiben nem elégedett a termékkel, nem ilyet szeretett volna vásárolni, úgy kérjük, semmiképp ne szerelje össze, tegye vissza az elemeket a dobozba, zárja le és éljen a 365 napos visszaküldési lehetőséggel, aminek keretében a terméket elszállítjuk és visszatérítjük a vételárat.
Pontgyűjtés
Az AliBútornál lehetőséged van a vásárlás és egyéb webáruházunkban végrehajtható tevékenységek után pontokat gyűjteni, amiket később beválthatsz kedvezmény formájában.
A www.alibutor.hu webáruházban minden vásárlás után regisztrált felhasználóink jóváírást kapnak pontok formájában, amiket a következő vásárlás árából levonhatnak a pénztár oldalon.
Egy rendelésre maximum 20% kedvezmény érvényesíthető.
A beváltatlan pontok a vásárlástól számított 2 év múlva elévülnek, így azokat már nem lehet felhasználni.
Utólag nem áll módunkban pontokat jóváírni.
A pontok jóváírásához mindenképpen regisztráció szükséges a rendelés leadása előtt.
Minden regisztrált vásárló 100 Ft költésenként 1 pontot kap.
1 pont értéke 1 Ft.
Példa:
100.000.-Ft vásárlás esetén 1.000 pont jóváírást kapnak vásárlóink, ami 1.000.-Ft-nak felel meg, amit a következő vásárlás során levásárolhatnak, amennyiben regisztrált felhasználóként vásároltak nálunk.
Az első regisztráció alkalmával ajándék 100 pontot írunk jóvá.
Garancia
Reklamáció bejelentése
Gyártói hibát észleltél? Sérült a termék? Ne aggódj, megoldjuk!
A hibát kérjük minél hamarabb jelentsd be nekünk az elérhetőségeink egyikén:
info@alibutor.hu
+36 20 508 8110
Kép küldése a termékről és a hibáról kötelező!
A Pantheon Modell Capital Kft. minimum 12 hónapos gyártó által nyújtott garanciát vállal 10.000 Ft eladási ár feletti termékeire. A garancia a termék átvételének napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a Pantheon Modell Capital Kft. minden egyéb természetű hibát, sérülést javít, vagy amennyiben szükséges kicseréli a terméket. Amennyiben panasszal kívánsz élni, írj nekünk e-mailben az info@alibutor.hu címre, és munkatársunk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot.
Garancia időtartama a termék értékétől függően:
– 10.000-100.000 Ft között 1 év
– 100.000-250.000 Ft között 2 év
– 250.000 Ft felett 3 év
A szavatosság érvényességének feltételei:
– A bútor összeszerelése során a vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat;
– A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték;
– A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad.
– A Vevő szavatossági, illetve garanciális igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla bemutatása esetén érvényesítheti. A szavatosság, illetve garancia nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy:
- A vásárló nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat;
- a termék a vevő hibájából kifolyólag sérült;
- a hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termékek)
- a bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major);
- ha házhoz szállítást nem az Eladó megbízottjai végezték, (Vevő általi szállítás közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
- A csomagolóanyag nem szakszerű eltávolításával okozott sérülésekért az eladó csak akkor felel, ha a csomagolóanyag eltávolításában megbízottja, vagy munkavállalója működött közre.
- a lapra szerelt bútorok elemei és alkatrészei a Vevő vagy az általa megbízott más személy összeszerelése közben sérültek meg. (Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült elemek cseréjére és pótlására kizárólag térítés ellenében kerül sor.)
- a bútort megváltoztatták, átalakították
- a bútort nem rendeltetésszerűen használták, A rendeltetésszerű használat körébe tartozik a bútorvevőáltali elhelyezése, tárolása körülményeinek megfelelő biztosítása is
Vevő a számla átvételével kijelenti és igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket átolvasta, megértette, és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt elfogadja, ugyanakkor a magyar nyelvű garanciális ismertetőt, PDF formátumban átvette, és elfogadta.
Gyakori kérdések
Áruházunk csak online formában működik, így fizikai boltba nincs lehetőség betérni.
Ez semmiképpen se tántorítson el a vásárlási szándékodtól ugyanis termékeink professzionális fotózás által lettek digitalizálva, hogy a lehető legjobban adja vissza a bútor eredeti kinézetét, így csak nagyon csekély lehet az eltérés a valóság és a digitális kép között.
Ha esetleg valamelyik termékünkről több információt szeretnél megtudni, keress fel minket elérhetőségeink egyikén.
Az átlagos szállítási idő legtöbb termékünknél(amennyiben van raktáron, erről elérhetőségeinken tudsz további információt kérni) 7-14 munkanap.
Amennyiben egy termékből nem találtál megfelelő méretet, vagy színt, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és megpróbálunk segíteni, esetleg egyedi gyártásban elkészíteni a kiválasztott terméket (bizonyos termékeket csak a feltüntetett méretben/színben van lehetőség vásárolni).
Termékeink nagy része sorozatgyártásban kerül előállításra, így az egyedi kéréseknek ezen termékek esetén nem tudunk eleget tenni.
Amint elkezdjük egy megrendelés feldolgozását, a megadott telefonszámon fogunk felkeresni, ahol minden adatot leegyeztetünk, így nincs más dolgod, mint várni a hívásunkat.
Amennyiben nem szeretnéd megvárni amíg felkeresünk, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk egyikén!
Termékeink nagy részét előre, gondosan kiválogatott beszállítók által szerezzük be, amik az igazi prémium minőséget képviselik.
Amennyiben nincs feltüntetve az akció/leárazás dátuma, úgy az a készlet erejéig tart. A készletről érdeklődj kollégánknál, elérhetőségeink egyikén.
Bútorboltunk csak online formában működik, személyes átvételre üzletben nincs lehetőség.
A rendelésed leadhatod weboldalunkon, e-mailben, illetve telefonon keresztül. Amennyibe segítségre van szükséged, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot!
Mivel weboldalunkon több ezer termék szerepel, így a termékeink kezelését, feltöltését, frissítését automatizáltuk, így előfordulhat, hogy egy termék hibásan került feltöltésre, például 1 Ft-ért. Fontos tudni, hogy a rendelésed csak akkor megerősített, miután kollégánk felkeresett téged telefonon, utána a szerződés megkötöttnek minősül. Megértésed köszönjük!
Semmi probléma, keress fel minket elérhetőségeink egyikén, és kedves, segítőkész kollégánk a legalapvetőbb kérdésedre is professzionális, informatív választ fog adni.
Nálunk az ügyfél elégedettsége az első!