Általános információk

Szállítás

Termékeinket Magyarország egész területén házhozszállítjuk.
A szállítást saját cégünk végzi, így biztosítjuk a termékek sérülésmentes szállítását.
Nálunk három szállítási mód közül választhatsz:

  • Alap házhozszállítás(csak a házig szállítjuk a bútort, nem visszük be az ingatlanba), melynek ára  2.999.-Ft.
  • Házhozszállítás extra(tartalmazza a termék házhozszállítását, és ingatlanba helyezését), melynek ára 9.990.-Ft.
  • Házhozszállítás Prémium(tartalmazza a termék házhozszállítását, ingatlanba helyezését, és összeszerelését), melynek ára 15.990.-Ft.

Az átlagos szállítási idő: 6-12 munkanap. További információért, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.

Konyha, illetve nagyobb méretű termékek összeszerelése esetén egyedi árajánlat kérése szükséges, melyet e-mailen, vagy telefonon keresztül van lehetőség kérni.

A feltüntetett szállítási árak tájékoztató jellegűek.

Fizetés

Az AliBútor-nál a következő fizetési lehetőségek közül választhatsz:

  • készpénzes fizetés átvételkor(utánvét)
  • fizetés PayPal-on keresztül
  • banki átutalás(előre utalás)

Nálunk nem kell előleget fizetned! A terméket átvételkor is kifizetheted.

Garancia

Gyártói hibát észleltél? Sérült a termék? Ne aggódj, megoldjuk!

A hibát kérjük minél hamarabb jelentsd be nekünk az elérhetőségeink egyikén(kép küldése a termékről és a hibáról kötelező!):
info@alibutor.hu
+3670/416-3957

A Jótállás határideje a termék fogyasztó részére való átadástól vagy az üzembe helyezéstől (amennyiben azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végezte el) számított 1 év. Prémium típusú termékeinkre 3 év.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadást követően lépett fel, így pl. ha hibát:

– szakszerűtlen üzembe helyezést (kivéve ha az üzembe helyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

– rendeltetés ellenes használata, használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása

– helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, ugrálás…stb

– elemi kár természeti csapás okozta.
– égés, kiégetés
– áztatás

– karfán való ülés/helyezkedés

(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti a csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többlet költségekre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélés -a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel- a megfelelő határidőn belül a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégeznie. A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 20 munkanapon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy jelentősebb részének kicserélésére (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következménye ként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek – ideértve különösen az anyag, munka és továbbítási költségeket – a forgalmazót terhelik. Kivéve, ha a fogyasztó hamis jótállási igény vagy nem rendeltetésszerű használat, esetleg kellék/termék szavatossági idő- jótállási határidő lejártával igényel személyes megtekintést. Ennek úti költségét a hamis igény miatt, fogyasztó teríti meg.

A rögzített bekötésű, illetve a 10kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le   – és felszerelésről, valamint az el – és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó törvényen alapuló – így különösen szavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy hiányába, ha fogyasztó jótállási igényt kíván érvényesíteni fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenértékének megfizetését igazoló bizonylatot.

A fogyasztó jótállási igényét a forgalmazónál érvényesítheti.

A forgalmazó a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2004. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 3. §-a szerint köteles-az ott meghatározott tartalommal- jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát a fogyasztó részére átadni.

A forgalmazó, illetve a szerviz a termék javításra való átvételkor a NGM rendelet

5 §-a szerinti elismervény átadására köteles.

A fogyasztó a hibát az alábbi e-mail címen kell jelentse a termék fotózásával és a hiba fotózásával:

info@alibutor.hu
+3670/416-3957

Gyakori kérdések

Tetszik ez a bútor, volna lehetőségem személyesen is megtekinteni? 

Mivel nagyon széles a választékunk, több ezer termékkel rendelkezünk, így nem biztos, hogy az általad kinézett bútor megtekinthető a bemutatótermünkben.
Termékeink professzionális fotózás által lettek digitalizálva, hogy a lehető legjobban adja vissza a bútor eredeti kinézetét, így csak nagyon csekély lehet az eltérés a valóság és a digitális kép között.
Ha esetleg valamelyik termékünkről több információt szeretnél megtudni, keress fel minket elérhetőségeink egyikén.

 

Mennyi idő alatt szállítják le a termékeket? 

Az átlagos szállítási idő legtöbb termékünknél(amennyiben van raktáron, erről elérhetőségeinken tudsz további információt kérni) 6-12 munkanap. 
Bizonyos termékeket akár 48 órán belül is házhoz szállítunk Fejér, Pest, és Veszprém megyében. Ezek a termékek(ha elérhetőek) a “48 órán belül” kategóriában találhatóak.

 

Tetszik egy termék, de nem találtam a megfelelő méretben/színben a weboldalon. 

Amennyiben egy termékből nem találtál megfelelő méretet, vagy színt, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és megpróbálunk segíteni, esetleg egyedi gyártásban elkészíteni a kiválasztott terméket(bizonyos termékeket csak a feltüntetett méretben/színben van lehetőség vásárolni).
Termékeink nagy része sorozatgyártásban kerül előállításra, így az egyedi kéréseknek ezen termékek esetén nem tudunk eleget tenni. 

 

Rossz adatokat adtam meg rendeléskor, mit tegyek?

Amint elkezdjük egy megrendelés feldolgozását, a megadott telefonszámon fogunk felkeresni, ahol minden adatot leegyeztetünk, így nincs más dolgod, mint várni a hívásunkat.

Amennyiben nem szeretnéd megvárni amíg felkeresünk, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk egyikén.

 

Önök gyártják a bútorokat? 

Termékeink nagy részét előre, gondosan kiválogatott beszállítók által szerezzük be, de rendelkezünk saját gyártású bútorokkal is, amik az igazi prémium minőséget képviselik. 

 

Meddig tart a leárazás/akció? 

Amennyiben nincs feltüntetve az akció/leárazás dátuma, úgy az a készlet erejéig tart. A készletről érdeklődj kollégánknál, elérhetőségeink egyikén.

 

Van lehetőség személyes átvételre? 

Igen, Székesfehérváron lévő bemutatótermünkben/raktárunkban átveheted a terméket, amint kollégánk tájékoztatott téged a terméked megérkezéséről. 

 

Mit jelent a 365 napos pénz visszafizetési garancia? 

Ezzel kapcsolatban az oldal alján találsz részletes információt. 

 

Hogyan tudom leadni a rendelésemet? 

A rendelésed leadhatod weboldalunkon, e-mailben, illetve telefonon keresztül. Amennyibe segítségre van szükséged, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot. 

 

Nagyon alacsony áron rendeltem egy terméket, de törölni akarják a rendelésemet.

Mivel weboldalunkon több ezer termék szerepel, így a termékeink kezelését, feltöltését, frissítését automatizáltuk, így előfordulhat, hogy egy termék hibásan került feltöltésre, például 1 Ft-ért. Fontos tudni, hogy a rendelésed csak akkor megerősített, miután kollégánk felkeresett téged telefonon, utána a szerződés megkötöttnek minősül. Megértésed köszönjük!

 

Nem találtam választ a kérdésemre. 

Semmi probléma, keress fel minket elérhetőségeink egyikén, és kedves, segítőkész kollégánk a legalapvetőbb kérdésedre is professzionális, informatív választ fog adni. 
Nálunk az ügyfél elégedettsége az első! 

365 napos pénz visszafizetési garancia

Az Alibútor webáruházban vásárolt bútort a vásárlás napjától számított 365 napon belül, bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, teljesen ingyen, és mi visszafizetjük a termék teljes vételárát, akkor is, ha a terméket kifogástalan állapotban vette át. Kérjük, ne kezdje el a bútorok összeszerelését, amíg nem olvasta el az alábbi tájékoztatónkat:

  • A visszaküldött bútor nem lehet összeszerelve, illetve fontos, hogy el sem kezdték összeszerelni. A terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. Sem a csomagolás, sem a ragasztószalag nem sérülhet. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.
  • A bútor összeszerelése előtt kérjük, figyelmesen vizsgálja meg azt: elégedett-e annak színével, minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már összeszereltek.
  • Amennyiben elégedetlen a termékkel, és még nem kezdte meg az összeszerelést, tegye vissza az elemeket a dobozba úgy, ahogyan azok megérkeztek, és zárja vissza a dobozt a ragasztószalag segítségével.
  • Amennyiben a bútort áruhitellel vásárolta, nem tudja visszaküldeni nekünk, csupán a kiszállításkor utasíthatja vissza az átvételt. Kérjük, figyelmesen vizsgálja meg bútorát, és csak akkor írja alá az áruhitel szerződést, ha a termék megfelel az elvárásainak.

A Pelle Grande Kft. minimum 12 hónapos garanciát vállal termékeire (amennyiben a gyártó nem biztosít ennél hosszabbat). A garancia a vásárlás napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a Pelle Grande Kft. minden egyéb természetű hibát, sérülést ingyen kicserél. Amennyiben panasszal kíván élni, írjon nekünk e-mailben az info@alibutor.hu címre, vagy hívja a +3670/416-3957 – as telefonszámot.